התוספת לאברכים; "לא נלחמו בשביל ראשי הכוללים"

אסתי פלד 1 Comment on התוספת לאברכים; "לא נלחמו בשביל ראשי הכוללים"

הפרשן אבי גרינצייג במהדורה המרכזית: "זו חוצפה שראשי כוללים לוקחים את זה ל'כיס' שלהם. המלחמה של הנציגים החרדים הייתה אך ורק בשביל הכיס של האברך". רבינא: "זה סכום אדיר עבור האברכים שרעבים ללחם"

צילום: משה גולדשטיין
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כתבנו בכנסת אבי רבינא ואיש התקשורת אבי גרינצייג, שוחחו הערב (חמישי) עם בצלאל קאהן במהדורה המרכזית, על התוספת התקציבית לאברכים.

אבי גרינצייג: "התוספת הובטחה רק מהשאריות של מה שיישאר מהתוספת לתקציב החינוך החרדי. אם לא כל המוסדות יטמיעו את תכנית אופק חדש. זו חוצפה שראשי כוללים לוקחים את זה ל'כיס' שלהם. המלחמה של הנציגים החרדים הייתה אך ורק בשביל הכיס של האברך. אף אחד לא נלחם בשביל 20-30 ראשי כוללים".

רבינא: "2500 שקל זה סכום אדיר עבור אברכים, שחלקם מגיעים לפת לחם בימים האלה עם הריביות המשתוללות והאינפלציות. הם אומרים לי אם אני יעשה רעש – ראש הכולל יעיף אותי. רק מאבק ציבורי יכול לעזור".

לאחר מכן התייחס גרינצייג לכוונה להכניס את השב"כ לטיפול בפשיעה במגזר הערבי: "זה מסוכן מאוד להכניס את השב"כ. זה לא הפתרון היחיד. אפשר לתת למשטרה יותר כלים. השב"כ פועל בשטחים אפורים. כל עוד הוא מוגבל לטרור זה עניין אחד. אם אתה מאפשר לו להתעסק עם אזרחים מן השורה אתה לא יודע איפה זה יגמר. צריך לחשוב על זה 700 פעמים".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    בגלל זה הכסף של הדתות צריך להיכנס ישירות לחשבון הפרטי של האברך